Kultura

Objavljeno: 25.8.2013. u 22:54
Prikaza: 1644
Autor: Likaplus

Zatvoren je 7.Novaljski trijatar

Novalja : Zatvoren je 7.Novaljski trijatar

Novalja-Večeras svečano zatvaranje 7. Novaljskog trijatra s predstavom „Cyrano"  Izvedbom popularne kazališne predstave „Cyrano" u režiji Ivice Kunčevića s Goranom Grgićem u ulozi karizmatičnog pjesnika i mačevaoca večeras završava 7. po redu Novaljski trijatar.  Od 14. srpnja pa sve do večerašnjeg termina, Novaljci su zajedno sa svojim gostima iz svih krajeva svijeta uživali u do sada najbogatijem novaljskom kazališnom ljetu, a umjetnički ravnatelj Novaljskog trijatra Goran Grgić svečano zatvaranje dočekat će na sceni - kao Cyrano de Bergerac, u jednoj od svojih najupečatljivijih uloga.

Roksanu utjelovljuje Nataša Dangubić, a Kristijan je Hrvoje Klobučar, dok Žarko Savić i Filip Riđički glume cijeli niz uloga u ovoj predstavi o ljubavi i smrti zbog ljubavi. Sjajna predstava „Cyrano" u produkciji Teatra Manje je više neposredno prije Novalje oduševila je publiku na turneji koja je startala na sceni Amadeo u Zagrebu, a nastavila se u Tučepima, na Podstranskom kulturnom ljetu i u Imotskom, a večeras se za „Cyrana" u ljetnom kinu Hollywood već traži karta više.  „Zadovoljni smo ovom sedmom godinom uspješnog opstanka na kazališnoj karti Hrvatske.

Ponosni smo na bogatu ponudu kulturnih događaja u našem gradu i vjerujemo da Novaljski trijatar svojim programom izuzetno pridonosi takvoj kulturnoj i turističkoj raznolikosti. Prepoznatljivost i kontinuitet, glumci hrvatskih i europskih pozornica, a iznad svega visoka kvaliteta predstava, odrednice su koje su nam bile važne tijekom ovogodišnjeg Novaljskog trijatra i koje želimo zadržati i ubuduće," naglašava gradonačelnik Novalje Ante Dabo, koji zajedno s umjetničkim ravnateljem i prvakom drame Goranom Grgićem odmah po svršetku 7. po redu Trijatra kreće s pripremama za nadolazeću godinu i ljetnu kazališnu sezonu. Inače, uz Gorana Grgića koji je od prvog dana na čelu Novaljskog trijatra, organizator ovog sve značajnijeg kazališnog festivala je Grad Novalja i Turistička zajednica Grada Novalje. Ne propustite finale Novaljskog trijatra večeras s predstavom  „CYRANO"!25. kolovoz 2013, novaljsko ljetno kino Hollywood, 21satProdukcija: Teatar Manje je višeAutor: Edmond RostandRedatelj: Ivica Kunčević