Kultura

Objavljeno: 5.12.2014. u 8:53
Prikaza: 1595
Autor: Likaplus/Ana Vuković

Blagdanska događanja u Novalji

Novalja : Blagdanska događanja u Novalji

NovaljaBožićno  novogodišnji program i ove godine želi povezati stanovništvo te u ovom blagdanskom  ozračju uljepšati svakodnevicu. U sklopu toga za  građane i posjetitelje pripremljena su raznovrsna kulturno – glazbena događanja zanimljiva svima , svim generacijama, a osim domaćih stanovnika očekuje se i dolazak vikendaša koji u Novalji žele provesti blagdane ili barem poneki ugodan prosinački vikend, a možda upravo dočekati i nezaboravnu Novu godinu.

Program se dinamizira od  utorka, 20. prosinca, kada će  na Trgu Bazilike u 11 sati nastupiti   plesna skupina „Kissa" čiji su sudionici mladi plesači iz Novalje i cijelog otoka Paga, koji ovim svojim nastupom otvaraju bogat blagdanski program.  Značajno je i kićenje velikog božićnog drvca, koje će ove godine, po drugi put zaredom, zajedno okititi svi građani Novalje koji kupe ukrase za bor, a  sve u sklopu humanitarne akcije  u kojoj se tako prikupljena sredstva doniraju UNICEF-u i Misiji u Africi.  Akciji su se rado odazvali i maštovite prigodne ukrase izradili  Dječji vrtić „Carić",  Radionica mladih Novalje i Misijsko kreativna grupa djece i mladih  Gradske knjižnice Novalja, na čelu s voditeljicom Jasminkom Majsec Denona.

Pravi glazbeni događaj svakako predstavlja i 18. Novaljski raspivani  Božić, božićni koncert u Crkvi Svete Katarine koji će se održati 26.12. s početkom u 19 sati, a uz nastup klapa  Slavuji, Čeprlji, Peružini, Murtelice, Novalja, a kao poseban gost nastupa glazbena diva Radojka Šverko uz klavirsku pratnju maestra Vladimira Babina.

U utorak 30.prosinca na Trgu Bazilike svi ljubitelji moderne glazbe i  dobrog rocka doći će na svoje, jer u 21 sat počinje koncert novaljskih rock bendova: Old Babors, Indication Pump i Jam Band, što je izvrsna prilika da se predstave i podrže mladi talentirani glazbenici, a njihovi vršnjaci i svi koji vole tu vrstu glazbe zajedno uživaju u dobrom koncertu. Nakon proslave božićnih blagdana, koje će većina domaćeg stanovništva  tradicionalno provesti u krugu obitelji, svi nestrpljivo očekuju centralno društveno  događanje, a to je doček Nove godine na otvorenom, na Trgu Bazilike, koji se organizira drugu godinu za redom. Prošlogodišnje odlično iskustvo organiziranog dočeka na Trgu Bazilike, ponukalo je organizatora Grad Novalju i Odjel za kulturu da i ove godine organiziraju doček za pamćenje.Za raspjevanu atmosferu u novogodišnjoj noći pobrinut će se klapa Godimenti čiji koncert počinje u 21 sat.  Repertoar će biti popularan i glazbeno raznolik, a mnogi će rado i zaplesati.  Raditi će svi kafići,  najavljen je i ugostiteljski štand koji će prodavati prikladne gurmanske delicije poput kobasica i  vina, a ugostiteljsku ponudu u vrijeme dočeka ponudit će i bistroi Valis i Plac,  koji se nalaze na samom Trgu.

U ponoć, nakon čestitke gradonačelnika, kreće „Urnebesni vatromet", pravi praznik za oči, prisutni slavljenici biti će tradicionalno počašćeni šampanjcem, a organizirati će se i bogata nagradna tombola.  Na novogodišnji doček su pozvani svi, i mladi i stari,  sve generacije, a osim domaćeg stanovništva Grad Novalja poziva i svoje vikendaše da dođu te blagdane provedu ovdje, a pogotovo ih očekuju na zajedničkom dočeku Nove godine. Uprava Grada  i dionici turizma žele da u perspektivi doček Nove godine postane prepoznatljiv događaj, pa i turistički proizvod, sve prema  razvojnom programu hrvatskog turizma 365 Hrvatska, gdje je cilj odvijanje cjelogodišnjeg  turizma na destinaciji, za što Novalja ima uporište i u svojoj novoj Strategiji razvoja turizma.

Novogodišnji program završava u petak 2. siječnja koncertom popularnog zadarskog benda „ZD Express", koji  na Trgu Bazilike počinje u 21 sat.  Organizatori  i domaćini, Grad Novalja i Odjel za kulturu te Turistička zajednica,  željeli su, uz bogat kulturno glazbeni program, obilje događanja za djecu i odrasle, humanitarne akcije i puno dobrog raspoloženja, blagdanske dane i prijelaz iz jedne u drugu godinu učiniti što pamtljivijm i ljepšim kako za svoje „domaće" ,  tako i za svoje vikendaše i dobrodošle goste.