Donji Lapac-U župi sv.Franje Asiškog na Zavalju svečano je proslavljena svetkovina Tijelova. Uz svečanu Misu uslijedila je svečana procesija po Brigu oko crkve čiji je obnovitelj župnik Dino Rupčić.
Prije procesije župnik je blagoslovio maslinove grančice jer zbog pandemije korona virusa župnik Dino nije gotovo dva mjeseca mogao ići na župu. U prigodnoj homiliji župnik se osvrnuo na povijesnu pozadinu nastanka svetkovine Tijelova te zaključio da je svetkovina Tijelova prava prilika da se svaki kršćanin ozbiljno zapita kako predstavlja Krista u svijetu.
Župnik je propovijed zaključio da se moramo.zapitati jesmo li.pravi Kristovi svjedoci. Misa u Zavalju je bila u 11,00 sati.
U Donjem Lapcu misu i procesiju vodio je vlč Dino Rupčić, a župnik s Udbine vlč Josip Šimatović svirao i vodio župni zbor te dijelio blagoslov kod Tijelovskih postaja..
Tijelovo, punim nazivom Svetkovina Presvetog Tijela i Krvi Kristove je katolički blagdan. Slavi se u četvrtak poslije svetkovine Presvetog Trojstva. U Hrvatskoj je neradni dan (jednostavno računanje datuma: deveti četvrtak nakon Uskrsa).Za Katoličku Crkvu, svetkovina je u spomen na ustanovljenje Euharistije na Veliki četvrtak.Svetkovina Tijela i Krvi Kristove jedna je od idejnih blagdana koji su duboko ukorijenjeni u životu Katoličke crkve. Povijesna podloga i razvoj kreću od 8. stoljeća a službenu potvrdu dobivaju u 13. stoljeću kada se satavljaju euhološki obrasci koji nisu promjenjeni do današnjih dana.
Na cijelo zapadno kršćanstvo proširuje se u 14. stoljeću. Augustinska redovnica Sveta Julijana iz samostana kod Liegea u Belgiji, imala je viđenje punog mjeseca, na kojem je opazila mrlju. Puni mjesec je protumačila kao Crkvu, a mrlju kao nedostatak blagdana, kojim bi se častio Presveti oltarski sakramenat.
Na njezinu molbu, mjesni je biskup za svoju biskupiju uspostavio blagdan, koji se na početku zvao blagdan Euharistije. Sveta Julijana i njeni suvremenici promicali su ideju toga blagdana i željeli su ga proširiti na cijelu Crkvu. Papa Urban IV. objavljuje bulu 1264., kojom blagdan Euharistije, želi proširiti na cijelu Crkvu. No, brza smrt ga je spriječila u tome. Tek u 14. stoljeću, papa Ivan XXII. širi blagdan na cijelu Rimokatoličku Crkvu.Tijelovo se slavi u crkvama i svetištima diljem Hrvatske.